upgrade glibc-2.0.x na glibc-2.1.x

Zdenek Pizl admin na e2.pef.czu.cz
Středa Březen 1 11:31:10 CET 2000

Michal Krause wrote:

> IMHO to neni uplne idealni napad. Zpetna kompatibilita je sice vyrazne
> lepsi nez dopredna (ktera spis neni, nez je), ale nektere aplikace,
> ktere pouzivali specialni symboly (tusim se dvema podtrzitky na
> zacatku), Vam nepojedou, protoze v glibc 2.1 nejsou exportovane. Myslim,

myslel jsem si, ze tam bude takovahle zrada. Ostatne bych pak asi stejne
musel prekompilovat znovu vsechny programy, ktere jsem prekladal predti,
ze ... ??

> ze by bylo lepsi upgradovat cely system. A nebo si stahnete SRPMS a
> prekompilujte si to na svem stroji.

kdepak najdu SRPMS baliku na redhat-6.1-cz ?? nejako jsem na nenatrefil
:-(. na ftp.linux.cz nejsou - a nebo jsem spatne hledal...

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...