jeden pocitac - dva HDD

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Středa Březen 1 11:21:00 CET 2000

Hroza Pavel <pavel.hroza na grupoantolin.es> wrote:
> to jsem udelal doma, hda1 16MB, root na hda5 za 1024 cylindrem a lilo se
> odmita nainstalovat, ze pry hda5 je za 1024 cylindrem. Ale ja chci lilo na
> hda1, ktere je uplne na zacatku disku!

Musite /dev/hda1 mountovat jako /boot, jadro (vmlinuz, vmlinux apod.),
initrd*.img (pokud ho mate), module.info, map a System.map (pripadne
vcetne starsich verzi a symbolickych linku) musite mit v /boot,
v /etc/lilo.conf se musite odvolavat pouze na soubory v /boot (krome
/dev/...)...

Pokud /dev/hda1 jeste nemountujete jako /boot, melo by pomoci neco jako

mv /boot /boot.old
mkdir /boot
mount -t ext2 /dev/hda1 /boot
cp -av /boot.old/* /boot
vi /etc/lilo.conf
lilo
vi /etc/fstab   (pridat polozku /dev/hda1 /boot ext2 defaults 1 2)

                                                           S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229