problemy se siti

Petr Horáček horacek na sosvyskov.cz
Středa Březen 1 12:54:30 CET 2000

rozhodl jsem se doma si nainstalovat linux (distribuce debian 2.1). a jelikoz mam moznost zapojit to do  site, chtel jsem ti zkusit. propojil jsem dva stroje s linuxem (jeden s X- Winy) pomoci  NE2000 karet a tenkym koaxem. v pohode jsem se dopingal z jednoho na druhy (asi 2 ms), ale telnet se mi podaril pouze z tech X na bezXovy stroj, ale ne naopak. kdyz jsem nahradil bezXovy Win95, zase jsem se dopingal (opet 2ms), ale telnet z 95 na linux trval asi 4 minuty, pokud se povedl. nekdy mi taky zahlasil, ze line is busy (coz je divne, kdyz na nem visi dva stroje a zadny nic nedela). mam nainstalovanou podporu IP, SLIP i IPX. nevite, cim by to mohlo byt, ze je to tak pomale a proc to u linuxu nejde obema smery?
diky
							petr