Linux v okne W95

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Březen 1 12:54:40 CET 2000

On Wed, Mar 01, 2000 at 12:37:17PM +0100, Ing. Miloslav Ponkrác wrote:

> DJGPP je pro DOS s tim, ze ma 32-bitovy extender, takze dokaze vyuzivat i
> vetsi pamet, apod. Osobne si ale myslim, ze DJGPP uz skoncilo svuj vyvoj,
> tedy je v temer zakonzervovane podobe, a dalsi vyvoj se neda prilis
> ocekavat. Takze osobne bych na nej moc nesazel.

  Jeste je aktualizovan, ale mate pravdu, je se udrzuje, zadny velky vyvoj
  (vlastne jen portace aktualnich GNU baliku cas od casu - co taky vic ?).

> CygWin je pouze pro Windows. U CygWin je dobre, ze ma u sebe mnoho
> "Linuxovych" utilit, takze se s pomoci nich da vykouzlit celkem dost slusne
> textove "Linuxove" prostredi a hodne odstinit leccos z Windows. Pokud
> nechcete CygWin pouzivat jako prekladac C/C++, muzete utility stahnout
> samostatne.
>
> Pokud ovsem chcete pouzivat CygWin jako prekladac pro C/C++, tak podle mych
> zkusenosti je MS Visual C/C++ neprekonatelne a mnohem lepsi nez CygWin.

  Jak na co - pro Windowsi aplikaci urcite (MFC, Win32), ale pokud si delate
  radkovou utilitu, muze se Vam hodit, ze mate stejny zpusob (Makefile, x.c)
  zachazeni + bash i ve Windows i na UN*Xu.
  Me se taky Cygwin hodila pri portovani MT aplikace (pthreads) - funkcni
  cesta nejmensiho odporu. Prepisovat to do Win32 threadu se mi nechtelo...

    zdravi

      Ferda Prantl
--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl