mod_czech, apac 1.3.12 a php 3.0.15 neoficiálně

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Březen 1 13:04:18 CET 2000

On Wed, Mar 01, 2000 at 11:46:29AM +0100, Karel Zak - Zakkr wrote:

>  Co je to "php 3.0.15 neoficialni"?

  to neoficialni patrilo k tomu memu balicku - chtel jsem rict, ze nejsem
  maintainer, jen jsem, diky tomu, ze apac neni uplne prekopany upravil
  starsi patch. PHP 3.0.15 je samozrejme oficialne ke stazeni...

>  A co treba php4- neslo by to :-) Jinak je dobre, ze se nekdo pokousi o
>  znovuoziveni...

  Podle me to pobezi uplne samo - ona uprava PHP se netykala prekodovani,
  ale pouze alokovani dvojnasobneho bufferu kvuli UNICODE na jednom miste
  a na druhem nejspis opraveni drobne chybky. Podivam se na betu 4 a testnu
  to.

  Nerad bych se pasoval na znovuozivovace, na nejaky velky vyvoj nebudu mit
  ted cas, ale aspon bych usnadnil patchovani pri prechodu na novejsi verze
  apace, nez se vyvoj rozhybe. Jinak jestli jste nekdo taky zkousel upravovat
  starsi patch, tusim ze v http_protocol.c je treba osetreni navratu z funkce
  zduplikovat (pribyla tam dalsi podminka) - nebo stahnete to moje. Jinak, co
  jsem to prolit, stacilo zkontrolovat a cut&paste.

    zdravi

      Ferda Prantl

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl
LVT FF UK
e-mail: prantl na ff.cuni.cz
www: http://www.ff.cuni.cz/~prantl