Apache+PHP+imap+MySql

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Březen 1 15:49:48 CET 2000

On Wed, Mar 01, 2000 at 02:18:51PM +0100, Ales Rygl wrote:
> Zdravim,
>
> Sazim se zkompilovat apache (1.3.9) s php (3.0.12) a to php aby umello
> imap (4.5) a mysql (3.22)
> Zkompiluji mysql, pote php s ./configure takto:
>
> ./configure --with-apache=/B/apache_1.3.9 \
>      --enable-track-vars=yes  \
>      --with-imap=/B/imap-4.5  \
>      --with-mysql=/B/mysql  \
>      --enable-debud=no   \

  asi preklep - debug

>      --enable-bcmath=yes   \
>      --enable-memory-limit=yes
>
> Pote make, make install
>
> Pak apache:
>
> #set CFLAGS="O2"

  asi preklep - "-O2"

> #export CFLAGS
>
> ./configure --prefix=/B/tmp   \
>      --activate-module=src/modules/php3/libphp3.a
>
> A to skonci s tim, ze gcc neni ANSI compiler.  !?!

  jo, to mi taky nekdy delal (ale nevim, kdy prestal, proste po nekolika
  apt-get upgrade (Debian)) - ja to resil tak, ze jsem v ./configure
  zakomentoval tenhle test (nic moc, ale zabralo to).

> Kdyz chci php jako modul, tak zkousim
>
> #set CFLAGS="O2"
> #export CFLAGS
>
> ./configure --prefix=/B/tmp   \
>      --add-module=src/modules/php3/mod_php3.c
>      --enable-shared=php3
>
> To se zkompili, ale pri natahovani modulu mod_php3 to rve:
>
> undefined symbol in php3.ini

  zkopirujte php.ini-dist (nebo tak nejak), to je v poradku, a upravte si
  ho. Tak jsem to delal ja a musi to bezet.

> Lidicky, co s tim?? Delam na tom uz pul dne a nic. Pokud do php nezahrnu
> mysql, tak je vse v pohode a i apache se vyrobi...

  aha - to mozna vypada, ze mysql buildite jako modul pro php a pak
  mu nikam nedate mysql.so. Zkuste to takhle:

    o sestavte apace bez php (ale s podporou DSO)
    o a pak php (za cesty dosadte Vase _cilove_ adresare):

       ./configure --with-apxs=/usr/local/apache/bin/apxs \
         --with-config-file-path=/usr/local/php \
         --prefix=/usr/local/php --with-imap=../imap-4.5 \
         --with-mysql=/usr/local/mysql
       make
       make install

> Nakopnete me nekam, ale radeji poradne ...

  to radsi nechtejte :-)))), to za to nestoji...

    Ferda Prantl

> Diky vsem
>
> Ales

> Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!
> Ing. Ales Rygl
> rygl na moa.jicinet.cz
> ICQ 4616993

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl
LVT FF UK
e-mail: prantl na ff.cuni.cz
www: http://www.ff.cuni.cz/~prantl