Apache+PHP+imap+MySql

Honza Sanek honza na sps-bzenec.cz
Středa Březen 1 15:47:43 CET 2000

Vazeni kolegove.

Ja se nyni setkal pri podobne akci s jinym problemem, se ktery si uz dva dny
nevim rady. Kompiluju Apache
s podporou PHP a MySQL. Jedu presne podle navodu. Zkompiluju MySQL.
Nakonfiguruju PHP --with-apache=../apache_1.3.x
Prepnu se do adresare s Apachem
dam ./configure  --prefix=/usr/local/apache  \
                             --activate-module=src/modules/php3/libphp3.a

Kdyz dam make, tak mi to vzdy zkonci hlaskou:

modules/php3/libphp3.a: could not read symbols: Archive ha no index; run
ranlib to add one

Pritom podle manualu by to melo vytvorit libphp3.a

Muze prosim nekdo poradit, co delam spatne.

Dekuji

Jan Sanek

SPS a VOS PT Bzenec

Ales Rygl <rygl na moa.jicinet.cz> píše v diskusním
příspěvku:38BD18BB.89A97196 na moa.jicinet.cz...