Shell - programove odpojeni od terminalu - SOLVED

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Středa Březen 1 16:26:30 CET 2000

Diky, ale ja to mam pro kamarada a ten to bude honit na jinym uni*u, takze
to potrebuju univerzalne.

Postup, ktery mi byl navrhnut:

spustit script, kteremu predam zadane parametry (read ....),
ten potom na pozadi spusti nohup ten_zatracenej_dcerinej_script &
s parametry, ktere potrebuje.

Pote rodicovsky script skonci.

Podle me, v tuto chvili jiz dcerine scripty maji parent ID 0 a je zrusena
vazba na terminal => muzu skoncit dle libosti :-)))
Opravte me, jestli se pletu :-)

Honza