Apache+PHP+imap+MySql

Honza Sanek honza na sps-bzenec.cz
Středa Březen 1 16:45:45 CET 2000

To neni asi pravda. Konfiguruju to presne podle manualu. Preklad PHP
probehne
bez problemu a v casti pro kompilaci Apache, je upozorneno na to, ze ten
modul
 neexistuje v tomto okamziku ale, ze bude vytvoren.

Honza

Petr Cech <cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz> píše v diskusním
příspěvku:20000301161518.A16040 na atrey.karlin.mff.cuni.cz...

> tady chybi vytvoreni te knihovny. make v php3

  --activate-module=src/modules/php3/libphp3.a