Apache+PHP+imap+MySql

Ales Rygl rygl na moa.jicinet.cz
Středa Březen 1 17:55:45 CET 2000

>   to mate fakt divne z./configurovane...

Taky si to zacinam myslet. Jeste to zkusim jednou uplne znova z cistych zdrojaku a
hlavne si to musim nekam _ZAPSAT_, abych to za pul roku zase nedelal znova....(jako
ostatne ted). Jeste to take zkusim na RH6.1, tam bych to rad dostaval pres rpm, ale jak
jsem zjistil, zavislosti jednotlivych balicku jsou primo dableske :((

>   dik za chvalu ;-) az budete IMPa testovat, tak ta beta mi s msql i mysql
>   padala (a zjistil jsem, ze to je v phplib - mel jsem 7.0, ktera se proste
>   ve vetsi zatezi chovala divne). Tak jsem zatnul zuby a upravil
>   i IMPa 2.0.11, ktery phplib nepouziva, a je to v pohode i pod zatezi. Cas
>   ukaze...

Uvidime. Ale jsem optimista!

Jeste jeden dotaz, trochu mimo dosavadni diskusi:
Mame na jedne masine asi 300 kont (RH 5.2, stinova hesla ne). Jak co nejmene bolestneji
prejit (prenest uzivatele) na system s RH6.1 se stinovymi hesly??

Ales Rygl

Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!
Ing. Ales Rygl
rygl na moa.jicinet.cz
ICQ 4616993