Monkey dotaz na mount

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Středa Březen 1 18:09:11 CET 2000

 Dan Ohnesorg napsal:

> Tohle je vlastnost UMSDOS filesystemu, pokud vim, neni to mozne
> predelat. Nicmene si muzete na ten adresar udelat odkudkoliv symlink.

Mozne to je, ale znamena to (asi velice maly) zasah do jadra. Myslim si, ze
trochu zbehly programator je toho schopen.

zdravi

 -- Adam --

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Je to male, zelene a strasne nebezpecne ...
                                        ... zaba s pravem root-a