moduly jadra

Středa Březen 1 21:08:08 CET 2000

Martin Frys (martin na newton.cz) wrote:
: Mohu se zeptat, jak funguje automaticke natazeni modulu do jadra ?
: Konretne mi jde o zipku. Dam mount a rekne unknown fs, dam insmod ppa
: - zachrci zipka a pak mount pochopitelne funguje
: asi je treba napsat neco do modules.conf, ale jak zjistim, jak zni ten
: kouzelny alias pro dany modul.

alias scsi_hostadapter ppa

: Radsi bych pochopil, jak to funguje nez kouzelnou formulku

Mechanika ZIP pripojovana pres paralelni port (to je ta ktera je
ovladana driverem ppa) ma v sobe cosi jako "prevodnik" paralelni port
-> SCSI. Doufam ze me nikdo za tuto terminologii neukamenuje. :) Kdyz
chce kernel pristupovat na SCSI zarizeni /dev/sda4, a nema podporu
pro SCSI, zkusi natahnout modul scsi_hostadapter. No a ten bude mit
naaliasovany na ppa...

Leos Bitto