Tiskárna

Středa Březen 1 23:14:41 CET 2000

Cesky kolacek (cesky.kolacek na volny.cz) wrote:
: Prosím pomozte!
:
: Nainstaloval jsem Linux Redhat 6.1 CZ, vše funguje, akorát mám problémy
: s tiskárnou a scannerem. Pokud chci provést instalaci z prostředí
: Xwindow, z menu Systém > Control center > Printers, tak mi program
: zahlásí, že nenašel žádnou tiskárnu připojenou na zařízení /dev/lp0,
: /dev/lp1, /dev/lp2. Tiskárna normálně funguje pod MS-DOS na LPT1. Dočetl
: jsem se, že by to tedy mělo fungovat na /dev/lp0, ale nefunguje.
: Manuálně to nastavit sám neumím. Poraďte cokoli. Děkuji

Jako root spustte tento prikaz:
echo "alias parport_lowlevel parport_pc" >> /etc/conf.modules

Leos Bitto