Vysledky Linux-Counter

Tomas Vrana tomas.vrana na gedos-synergie.cz
Čtvrtek Březen 2 08:12:02 CET 2000

Martin Malik wrote:

> Zdravim

> Tim jsem myslel napr. to ze se SuSE linux neda napr. stahnou z
> internetu! (Da se stahnou pouze casove omezena verze!)
>
> Pokud je to jinak tak napis! (Nejsem dokonaly)

SuSE se da stahnout nebo ziskat zdarma v podstate v rozsahu jednocedeckove distribuce (
na siti je toho ale vic), ktera je sice nazyvana "EVAL" nicmene je plne funkcni bez
omezeni - akorat tam nejsou nektere baliky oznacene jako "pay" cili komercni... Ja
osobne mam asi 4 masiny nainstalovane z teto distribuce a neni si na co stezovat...
Pokud neco chybi, tak se to muze doplacnout rpmkama nebo rucne....

Tomas

Tom VRANA, Senior intranet projects leader
GEDOS Synergie, a.s.                    E-mail: tomas.vrana na gedos-synergie.cz
Krizikova 11                            Phone:  +420 38 7867754
370 01, Ceske Budejovice                Mobile: +420 603 578995
Czech Republic                          HTTP:   http://www.gedos-synergie.cz