clock -w sunda stroj?

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Čtvrtek Březen 2 10:01:26 CET 2000

zdravim,
vcera se mi zadarila podivna vec: rozhodl jsem se synchronizovat
notebooka s odeslou baterkou pres sit a zaroven cas ulozit do CMOS.
Jakmile jsem provedl clock -w, nemohl jsem nabootovat [DR-DOS, pouzivam
loadlin]. Spravilo se to rucnim nastavenim data v setupu. Ten notebook
neni y2k-ready, ma na rok jen 2 mista, proto se domnivam, ze clock -w
pokusem zapsat 4mistny rok naboril data v CMOS. Takze si na podobnou
situaci dejte pozor, stalo me to par nervu, nebot to vypadalo, ze
odesel disk.

--

                                    Jan Klügl