Preklad aplikace pro KDE

Tomas Vrana tomas.vrana na gedos-synergie.cz
Čtvrtek Březen 2 10:10:08 CET 2000

Petr Buzrla wrote:

> Dobry den,
> naistaloval jsem Red Hat 6.1 a nedari se mi prelozit aplikace pro KDE. Po
> spusteni ./configure scriptu dojde na testovani knihoven pro KDE a skonci s
> timto hlasenim

> checking for kde libraries installed... :configure error: your system fails
> at
> linking a small KDE application!
> Check, if your compiler is installed correctly and if you have used the same
> compiler to compile qt and kde libs as you did use now

Ja jsem me podobny problem v SuSE, kam jsem doinstalovaval kde 1.1.2 - problem je
zpusoben tim, ze (myslim) kde je standartne prelozeno pomoci gcc, ale Redhat
defaultne kompiluje pomoci egcs. Reseno jsou mozna dve - nainstalovat KDE
zkompilovane pomoci egcs (rpmka to maji v nazvu) nebo (pokud mate oba prekladace)
se ujistit, ze prekladate pomoci gcc - budto zkontrolovat Makefile (CC=.....)
nebo pred kompilace date export CC=gcc...

Mozna to pomuze.....

Tomas

> Na Red Hat 6.0 jsem nemel zadne problemy. Pod 6.1 jsem zkousel mnoho
> aplikaci
> pro KDE, ale vsechny skoncili takhle. Aplikace pro Gnome vsak prelozim bez
> problemu. Prosim o radu, co s tim. Do archivu jsem se dival, ale bez
> vysledku. Predem diky za kazdou odpoved.
>
>                                                             S pozdravem

Tom VRANA, Senior intranet projects leader
GEDOS Synergie, a.s.                    E-mail: tomas.vrana na gedos-synergie.cz
Krizikova 11                            Phone:  +420 38 7867754
370 01, Ceske Budejovice                Mobile: +420 603 578995
Czech Republic                          HTTP:   http://www.gedos-synergie.cz