Linux v okne W95 : OT

Čtvrtek Březen 2 11:13:01 CET 2000

On Thu, 2 Mar 2000, Peter Cernoch wrote:

> Dovolim si odporovat.
>
> Prepinani klavesnice CZ/ENG pouzivam v konzolovych aplikacich
> pro Win95, 95r2, 98, 98r2 bezne.

Nezamenujte DOSove programy a konzolove Win32 programy. Vypadaji stejne
jen zvenku. Konzolove programy na DOSove nastaveni klavesnice srdecne
kaslou -- a to i kdyz jsou spusteny primo v jiz exististujicim DOS okne,
protoze ovladaji okno primo pomoci specialniho API (kam patri i to
zminovane SetConsoleCP()). A pod 95 srdecne kaslou i na wokenni nastaveni
a to je ten problem.

Konec. Jestli ma nekdo dojem, ze to funguje/melo by fungovat, at si to
vyzkousi sam. Ja jsem to udelal a navztekal jsem se u toho do sytosti. :)