mrtg - celkove objemy

Čtvrtek Březen 2 11:34:47 CET 2000

On Thu, 2 Mar 2000, Ales Pour wrote:

> No uplne idelani by pro mne bylo mit moznost zjistovat jak ktera masina za tim
> maskaradujicim linuxem vycerpava limit na lince, abych mohl dusit primo
> konkretniho cloveka, takhle zatim s mrtg mam prehled o jednotlivych patrech v
> budove.
> Dalo by se to s ipchains udelat?

neco jako

ipchains -N uctovani
for a in stroj1 stroj2 stroj3...; do
  ipchains -A uctovani -b -s $a -d ! interni_sit
done
ipchains -I input vhodne cislo -i eth-interni -j uctovani

pak budete mit v chainu uctovani u kazde IP adresy, jaky ma provoz ven
v pripade proxyingu je to samozrejme treba ponekud upravit