X-Win32 a klavesnice

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Březen 2 12:19:18 CET 2000

Používám X-Win32 jako Xkový terminál pro logování přes KDM. V X-Win32 mám
nastavenu anglickou klávesnici.

Českou klávesnici mám zajištěnu pomocí kikbd. S tím jsem velmi spokojen,
neboť nemusím řešit klávesnici na úrovni každého přihlašujícího se Xkového
terminálu. Díky tomu je i všude stejné přepínání mezi sadami klávesnic.

Slávek.