SMTP problemy

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Březen 2 13:42:06 CET 2000

On Thu, 2 Mar 2000, Miroslav BENES wrote:

> Pokud je free (predpokladam, ze ano), je / bude zarazeno na
> oficialnim RH?
> Je / bude zarazeno do ceske mutace RH ?

No byt by tam mohl, ale je potreba presne vedet co ten program dela. On
totiz pro svou funkci potre mit pristup kevsem balikum, ktere prohledava,
proto nema smysl spoustet jej jidne nez na velkych ftp serverech, protoze
vzdalenou indexaci tezko unese Vase linka a uz vubec ne penezenka.

Lepsi je vyuzivat verejne rpmfindy, treba na penguinovi.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.