ako spravit bootovatelny disk ?

Vaclavik Jan vaclavj na dcse.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Březen 2 18:19:12 CET 2000

On Thu, 2 Mar 2000, Jaroslav Brandis wrote:

> zdravim ...
> Uz sa tu trapim hodnu chvilu, ako spravit bootovatelny disk, ktory je teraz
> v pocitaci ako secondary ale pojde von a bude ako master ?

	Kdyz jsem si pripravolal linux tak, ze jsem si jej delal rucne,
tak jsem vse udelal a pak si pripravil disketu s jadrem s nastavenym
roote filesystemem (prikaz rdev) tak jak bude na novem disku, novy disk
pripojil jako primar, nabootoval z diskety, dokonfiguroval lilo a
naistaloval ho do MB a mohl jsem jit z diskem kam patri.

S pozdravem Ing. Jan Vaclavik, PGS na FEI VUT Brno

Skola: e-mail -> vaclavj na dcse.fee.vutbr.cz
       WWW    -> zatim nejsou nove stranky
Linux: e-mail -> bigjohny na penguin.cz
       WWW    -> http://www.penguin.cz/~bigjohny/

Enjoy your Linux box