Pine a flags

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Čtvrtek Březen 2 19:49:54 CET 2000

Dobry den.

Nejak se mi zblaznil pine. Asi tak: prijdou nove maily
a procmail je roztridi do prislusnych folderu. Teoreticky by se u
novych zprav mel objevit vlevo flag N (jako new:), ale problem je v tom,
ze u urcite casti se ten neobjevi - protoze mam trideni podle
subjectu, je problem se vyznat v tom, ktera zprava je nova a ktera
ne (samozrejme jde to setridit podle data, ale o to se mi nejedna)
Zkousel jsem nastavit vsechno znovu, ale asi jsem neco prehlidnul.
Mate nekdo nejakou ideu? (Zajimave je, ze cast mailu v inboxu
flag ma a cast ne - aniz jsem je prohlidnul) Mam pine 4.20, postu
stahuju fetchmailem 5.2.3 (sendmail 8.2.3) Jo, a nekdy se tech flagu
normalne nedokazu zbavit (jen predefinovanim: * zrusit flag New)

--
Zdraví Mirek

mailto: mizi na woldmail.cz
/charset: iso-8859-2/