TNT2 na Quake 2

Peter Hanusiak hanusiak na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Březen 2 22:12:27 CET 2000

Pavel Hanak <hanak na brailcom.cz> wrote:
> quake2 +set vid_ref glx +set gl_driver /usr/lib/games/quake2/libGL.so
No ide to staci sice iba
quake2 +set vid_ref glx +set gl_driver libGL.so
ale teraz sa to nejak divne sprava s mysou . Stale mam kurzor mysi
v strede okna, a ked dam full screen alebo iny mod tak to preblikne zmeni
mod ale full screen neda a klavesnica uz nefunguje. Je sice pravda, ze som
neskusal tu libGL co ste mi doporucovali ale tu co bola pre Quake III (mozna je to ta ista), ale aj tak by som rad vedel ci sa to aj u Vas takto sprava.
Ak niekto vie ako na to, plz poradte.
	DIk

		Hanus