SMB nefacha...

Jan Polacek Jan.Polacek na p5.f18.n420.z2.fido.cz
Čtvrtek Březen 2 18:19:23 CET 2000

Zdarec All,

Chci nastavit sambu a byl jsem doposud uspesny az do bodu, kdy me widle
videj, ale kdyz si na sebe kliknu, abych si prohlid nazdileny polozky,
tak mi to napise, ze "pocitac, nebo sdilenou polozku nelze najit".
Nevim co mam blbe, jestli chcete, tak sem placnu kus, nebo celej
smb.conf, ale muzu rict, ze by mel bejt videt minimalne public a
cdromka.
u publicu mam tohle:
-+----------------------- cut ------------------------
[public]
comment = Public Folder
path = /home/public
public = yes
only guest = no
writable = yes
printable = no

Taky by me zajimalo, jak je to s kryptovanejma heslama, prej sou naky
rozdily mezi wir95 a 98.. jedny umej to a jedny ono, ale nevim
konkretne jak to je a co nastavit, aby s tim problem nebyl (nebo se
kdyztak musej prevorat registry ve widlich? ).

Cauky
                                                  Honza đB-Q