prenos linux -> NT

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Pátek Březen 3 09:23:28 CET 2000

Bez doinstalovani dalsich sluzeb na NT to budes muset udelat asi pres rcp z
NT. Tuhle binarku by mely NTcka mit by default :-)

Budes si ale muset zkonfigurovat r* sluzby na Linuxu, ale to by nemel byt
problem.

No a potom na NT existuje binarka at, ktera je ekvialentni at na uni*u a
muzes si to casovat, gdy chces :-)

Dalsi varianta je wget pro widle a vystavit ten file pres http :-) (ja si
takhle stahuju access_log z apache :-)

Hezky den

Honza