prenos linux -> NT

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Pátek Březen 3 09:58:54 CET 2000

Mno, je to sice zoufalost, ale muzete prece omezit pristup pres .htaccess a
nebo primo konfiguracni klauzuli apache (predpokladam apache :-))
A obdobne se daji zkonfigurovat i r* sluzby. Predpokladam, ze ten druhy
server bezi temer nepretrzite a ma pevnou IP, takze zabezpeceni na urovni IP
dava slusnou uroven bezpecnosti. koneckoncu, muzete ten soubor vystavovat
zasifrovany :-)))

V intranetu by to aspon me stacilo, ale nic vam nebrani treba takovejm
legracim, jako https, dalsi instance apache treba na portu 666 :-))) a
ipchains
Fantazii se meze nekladou :-)

Honza