ako spravit bootovatelny disk ?

Pátek Březen 3 11:37:15 CET 2000

Petr Kolar (Petr.Kolar na vslib.cz) wrote:
: "Petr Kolar" <Petr.Kolar na vslib.cz> wrote:
: > Spatne, protoze v mapach, ktere pouziva LILO pro nacteni jadra a initrd
: > je krome adresy na disku i cislo disku. Asi budete muset pouzit nejaky
: > alternativni prostredek aspon pro 1 boot (disketa, loadlin, apod.).
:
: bitto na atrey.karlin.mff.cuni.cz (Leos Bitto) wrote:
: > disk=/dev/hdb
: >     bios=0x80
:
: Hmm, tohle by mohlo pomoci. Pokud to funguje, je to pekny prispevek do
: FAQ.

Presne jak jsem napsal - mohlo by to fungovat. Sam jsem to nezkousel.

: Ale nez presadite ten druhy disk do jineho pocitace, tak z nej
: (po provedeni prikazu lilo s uvedenym kousekem v /etc/lilo.conf)
: nenabootujete.

Samozrejme. Instalace LILO musi byt posledni vec pred shutdownem
a vymontovanim disku.

Leos Bitto