3Com Etherlink zahada...

Jan Polacek Jan.Polacek na p5.f18.n420.z2.fido.cz
Pátek Březen 3 15:15:01 CET 2000

Zdarec Milos,

Streda Brezen 01 2000 09:09, Milos Svasek =:-v =------------> Jan
Polacek:

 MS> Mohu jen potvrdit, ja mam 3c509 doma i v praci a kdyz jsem jen tak
 MS> experintativne nastavil sitovce hodnoty natvrdo, tak to nefachalo,
 MS> kdesto kdyz je nastavena na PnP a zavede se modul bez parametru,
 MS> tak
 MS> je O.K.
Ja sem nechal PnP vypnuty, protoze obcas bootuju i do win95 a tam to
obcas v PnP rezimu blbne. Widli se nemuzu zbavit kvuli pouzivani wordu
a excelu.
Krome toho nemam PnP rad, takze bych ho nechal vypnuty i tak. Nemam na
PnP rad, ze kdyz neco nefunguje, tak je clovek obvykle bezmocnej a muze
jenom nadavat. Dokud se vsechno krasne jumpovalo, tak mohl clovek
nadavat jen sobe, protoze nekde neco nastavil sam blbe a takovehle
omyly se s troskou praxe daly eliminovat temer na nulu.

Cauky
                                                  Honza đB-Q