Linux a výjimky c C++

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Březen 3 20:11:50 CET 2000

On 3 Mar 2000 09:01:29 +0100, Ing. Miloslav Ponkrác wrote:

: Dekuji, pokud chodi STL, tak alespon trochu sablony chodit musi. Na druhe
: strane je STL docela dost "laditelna", tedy umi se nastavit na nejruzneji
: blbe kompilatory.

Robime vo firme projekt, ktory bezi pod M$ (Visual Studio 6)
aj Linuxom (egcs tusim 1.1.2) a moje skusenosti su nasledovne:

So STL som mal v Linuxe menej problemov ako na M$
(ti maju akusi zastaralu verziu a nova bude az s dalsim
Visual Studiom, cize tak o rok). Trochu som narazil
pri definicii alokatorov, ale dalo sa to rozchodit
(standard-nestandard, bez ifdefov to proste nejde).

Co ale na Linuxe problem je, je standardna C++ kniznica.
Co je dodavane s kompilatorom _nie_je_ podla aktualneho
standardu a strstream vs. stringstream vedia pripravit
par zabavnych chvil :-( Standardna kniznica sa vyvija,
ale obavam sa, ze pre production-use este nie je.

Vynimky nepouzivame (okrem par nevinnych pripadov
pre jeden testovaci tool).

Pokial ide o namespace, pouzivame "nove" includy bez .h
(t.j. <iostream> a.p.), ale nic viac. Na namespace sa obcas
polozi aj M$, takze svoje nevymyslame a std:: piseme
pekne explicitne.

Zdravi
--
				Stano