Re: Linux a výjimky c C++

Ing. Miloslav Ponkrác ponkrac na peregrius.cz
Sobota Březen 4 14:17:22 CET 2000

Petr Novotny napsal:

>Na M$ se musi STL koupit od treti strany; ta, kterou M$
>distribuuje, je chybova (cti: nepouzitelna), a opravena stoji $$$.
>Navic se STL lisi mezi verzemi VC natolik, ze kod napsany pro
>STL v 5.0 nelze prelozit ani v 4.2, ani v 6.0. Tolik k standardum.

Je to ale trochu smutny standard, ale nicmene jsem u MS zvykly, ze si
pokousi udelat sve vlastni standardy. To bych mohl sam na mnoha mistech
psat, ze treba windows.h ma tak popletene #if, ze kompilator hazi chyby,
kdyz nepouzijete #define STRICT. A ze MS nema celkem standardni funkci poly
v <math.h>, ackoli jinak tam ma leccos, atd. Ja osobne bych nesazel na to,
ze MS bude mit kvalitni implementaci STL, spise bych ji vzal odjinud. Treba
z Linuxu, je-li to volne k dispozici?

>Namespace v VC je implementovane s chybami; pri vytvareni
>"dekorovaneho" C++ jmena funkce kompilator dela chyby, takze
>mu obcas jmeno namespace vypadne a obcas pribude. Vysledek?
>Nelinkuje se to.

Rozumim, proste namespace ve VC se musi jeste odladit.

P.S.: Nevite nekdo, jak je to s Linuxovymi preklaci C++? Nemate nekdo
zkusenosti?

Miloslav Ponkrac