odesilani mailu z pine

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Sobota Březen 4 18:24:34 CET 2000

On Sat, Mar 04, 2000 at 05:06:35PM +0100, Lukas Cirkva wrote:
> potreboval bych odesilat e-mail z pine z meho uzivatele, ale ne s
> hlavickou user na pocitac, ale aby pokud mozno se poslal z meho konta na
> IMAP serveru a ten e-mail byl i v "Sent" slozce. Pouzivam sendmail a
> fetchmail. Nemate to nekdo nastevene? Zatim procitam manualy a jeste
> zadna idea neprisla. :o)

Jestli jsem to pochopil, proste chcete, aby pine posilal email s jinou
hlavickou From: ... To pine umi, ale je to pitome krkolomne:

1) Spustit pine a v konfiguraci nastavit
customized-hdrs          = From: ja na vodta.ma

2) do ~/.pinerc pridat do feature-list= polozku allow-changing-from

Anebo zahodte pine a nainstalujte si mutt, tam staci do ~/.muttrc pridat
my_hdr  From: ja na vodta.ma

A vubec, mutt toho umi vic, lip a bez predpirani.

Ma snad nekdo chut na flame?

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //