kernel (?) - namountovana samba 'tuhne'

Martin Kavalec xkavm04 na vse.cz
Sobota Březen 4 19:30:45 CET 2000

24 Feb 2000 23:40:04 +0100 Martin Macok <martin.macok na underground.cz> napsal:
> Problem:
> Namountuji na Linux nekolik svazku z windoze 98 pres sambu, nacez nektere
> konekce nekdy vytuhnou - na windoze to vypada, ze jsem pripojen, ale na
> linuxu je spojeni 'vytuhle'. V bashi po "cd /mnt/s<TAB>" terminal vytuhne
> a na nic nereaguje, pokus o odmountovani (pod rootem) je odmitnut,
> adresar samozrejme nejde smazat atd.

Ano, toto se mi taky stava. (2.2.13, RH 6.1)

Navic mam se smbfs dalsi problem: pokud pri pokusu o pripojeni
disku dojde k chybe (napr. blbe zadane heslo), presto se objevi
zaznam v /etc/mtab a v /proc/mounts. Vypada to asi takto:

    [martin na kxkavm04 martin]$ smbmount //kluerw/martin net/test2
    Password:
    tree connect failed: ERRSRV - ERRbadpw (Bad password -
    name/password pair in a Tree Connect or Session Setup are
    invalid.)
    smbmount: login failed
    Could not umount /home/martin/net/test2: Operace není povolena
    smbmount: exit

Kdyz pak zadam rucne smbumount a pouziju relativni cestu
(napr. smbumount net/test2), zmizi jen zaznam z /proc/mounts, ale
v /etc/mtab zustane viset (tohle bude asi chyba smbmountu). Pri
pouziti absolutni cesty je to OK. (smbmount je
ze samba-client-2.0.5a)

Muze to nekdo reprodukovat, nebo je chyba u mne?

martin