GGI

Marian Schubert maio na stoupa.sh.cvut.cz
Neděle Březen 5 02:54:25 CET 2000

Jan Pavlin wrote:

> Mohl by mi prosim nekdo poradit co vse potrebuju k nainstalovani knihovny GGI a jak ji nainstalovat. Dale by me zajimalo jake vyhody ma GGI oproti treba SVGAlib ci AAlib.

vsetko najdes na www.ggi-project.org
staci ti gcc, standardne kniznice

a tie vyhody oproti svgalib a aalib je tazko zistit lebo su to dve
rozdielne veci.
GGI je cele postavene na targetoch (svgalib, aalib, xlib, fbdev,
file,...) a je
na uzivatelovi ktory target si zvoli. aplikacii je to uplne jedno lebo
nevie
zistit ci bezi na svgalib alebo na aalib, takze mozes bez rekompilacie
pustit
program pod konzolov, iXami, etc...

--

Futurama: You gotta do what you gotta do.

First: Marian     Age:    18       Email: maio na i.am    ICQ:50296124
Last:  Schubert   Gender: Male     Location: Prague, Czech Republic
Nick:  Maio                        Homepage: http://i.am/maio