PPP a dial on demand

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Neděle Březen 5 16:25:13 CET 2000

Prijemny den,

na serveri som si rozbehol na pripojenie do internetu
ppp a maskaradu. Chcel by som vyuzit aj moznosti pppd
a teda volbu demand. Preluskal som PPP-howto, readme
k PPP, ale tam o tom neni ani zmienka. Je to popisane
len v manovej stranke, ale nejak som to asi nepochopil.
Lepsie povedane pochopil som z toho, ze musim mat
pevne danu IP adresu (co mi ale provaider nesplni,
dostenem ju dynamicky).

Preto prosim, ak to niekto skonfiguroval fungujuco
o nakopnutie spravnym, smerom, pripadne o konfiguracny
subor.

Vopred vdaka

Vlado
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: ++421/849/55 26 153, fax: ++421/849/56 21 454