KOffice

Zdenek Pizl admin na e2.pef.czu.cz
Neděle Březen 5 19:27:40 CET 2000

Tomáš Hachle wrote:

> Muze mi nekdo prosim poradit, jake balicky potrebuji k naistalovani KOffice. Stahnul jsem kdelibs, kdesupport a porad to chce neco navic.

pro Koffice jsou potreba posledni development snapshoty KDE2. na
strankach http://koffice.kde.org/install-source.html je to vsechno
popsany.

V pripade, ze mate KDE 1.1.x tak to bude asi trochu problem - bude to
potreba vsechno nainstalovat nekam do oddeleneho adresare, nastavit tomu
promenne prostredi pro preklad a pak se uvidi.

P.S. - stejne to jeste neni hotove .... Nema cenu to pouzivat.

P.P.S - pri prekladu kdelibs nebo kdesupport (nebo u obojiho) je potreba
pouzit prepinac --enable-new-stuff, alespon myslim ...

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...