ssh 2.0.13

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Neděle Březen 5 21:04:40 CET 2000

Novotny Petr <Petr.Novotny na txn.cz> wrote:
 : Zdravim
 : 	Po zdarne kompilaci a instalaci baliku %subject%.tar.gz na redhatu
 : 6.2beta mi po napojeni se klintem k serveru (sshd poustim pomoci inetd) a
 : uspesne autentifikaci spojeni skonci s hlaskou "Disconnected; protocol error
 : (Protocol error: packet too long: 1031662249.)." . Co muze byt za problem ?

Presne ten problem mam aj ja v debiane 2.2(2.3)
Debian maintainer netusi kde by mohla byt chyba (nemoze to reprodukovat),
starsia verzia ssh2 bola v poriadku a v novsej sa dokopy nic nezmenilo
(okrem prekompilovania),
moje chabe pokusy oddebugovat ssh2 boli neuspesne, tak som ssh2 odinstaloval
a pouzivam openssh....

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |