Slink a nefunkcni latex

Hroza Pavel pavel.hroza na grupoantolin.es
Pondělí Březen 6 09:31:50 CET 2000

Dobry den!

Minuly vikend jsem si nainstaloval Debian 2.1 CZ/SK (nainstaloval jsem si to
metodou minimalni instalace, ke ktere postupne pridavam baliky). Chtel jsem
si nainstalovat tetex, takze jsem zvolil baliky tetex-bin, tetex-base,
cstex, cslatex (české neoficialni baliky)+dependence co po me chtel. Pri
instalaci sice rval, ze generuje format z rok starych zdrojaku, ale neco
probehlo). Pri instalaci napsal ze tex -ini latex latex.ini failed a pri
pokusu spustit preklad latex->dvi to zarve, ze I can't  find format file
latex.fmt. To same rika o cslatexu, pdfcslatexu, cili vseho, co se tyka
latexu. Soubor latex.fmt jsem tam nekde nasel, ale netusim, v jakem adresari
se ma spravne nachazet (mam pocit, ze je v /usr/lib/texmf/tex/latex/base
nebo tak nejak). Dela to jenom me, nebo to takhle strasilo pri instalaci
vsem? Co s tim?

Diky Pavel

Pavel Hroza
Grupo Antolin Bohemia a.s. - Informatics
Tel: +420-48-242 80 30
Fax:+420-48-514 36 47
pavel.hroza na grupoantolin.es