ako z windows na linux partition?

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Pondělí Březen 6 12:00:59 CET 2000

On Sun, Mar 05, 2000 at 08:10:08PM +0100, Ing. Miloslav Ponkrác wrote:
> Já to používám, a problémy nemám. Akorát se musí jenom prohlížet, zapisování
> zatím není odladěno, takže v rámci ochrany dat bych ho dporučoval vypnout.

  Bohuzel, pokud mate ext2fs v extended partition Win98, nebude Vam
  fungovat. Coz je taky muj pripad - velky disk a linux v posledni
  log. jednotce v extpart.

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl