ext2fs & mrtg & vytizeny stroj

Jakub Dadak dadman na brainsys.cz
Pondělí Březen 6 12:07:24 CET 2000

Dobry den,

 tak se mi opet dnes rozsypal ext2fs. Linux 2.0.38 (z historickych duvodu
to ted nemohu menit) Slackware 3.0. Na stroji bezi mrtg a velmi vyrazne
jej vytezuje, pocita stovky grafu kazdych 5 minut. Toto ma velmi neblahy
vliv na ext2f kde mi velmi casto, prave u logu mrtg, vzikaji nesmyslne
velke soubory a ruzne podivne typy souboru. Overoval jsem, ze HW je
OK, stroj mel stovky dni uptime, vsechno bezi jak ma, jen to ext2fs
to nejak nezvlada (nebo neco jineho). Menil jsem nedavno jadro na 2.0.38,
udajne tam byly nejake opravy ext2fs, ale ted mi uz zacina dochazet
fantazie.

        Nemate nekdo podobnou zkusenost a treba i reseni ?

                Diky
                        JD
--
  ,{(~)~(},       Dadak Jakub             Brain Systems s.r.o.
,( ((~) ){){}     dadman na brainsys.cz      Rybkova 1, Brno 602 00