Konfigurace DNS

Zdenek Drlik zdenek.drlik na kleibl.cz
Pondělí Březen 6 12:20:07 CET 2000

Mám na RH 6.0 nainstalován bind 8.2.6. Dle DNS-Howto jsem nakonfiguroval
server pro naši firemní síť - do /etc/named.conf jsem napsal informace o
zónách aj. a vše zatím funguje bez problémů (testováno pomocí nslookup).
Není mi ale jasná funkce souboru /etc/named.boot. V  literatuře
(Konfigurace a správa sítí TCP/IP - Craig Hunt) je psáno, že obsahuje
informace o souborech pro doménovou databázi, tzn. primary, secondary
aj. Ve zmiňovaném DNS-Howto však o tomto souboru je psáno pouze tolik,
že jej používá bind verze 4.
Chci se tedy zeptat, zda tento soubor je pro provoz bind 8 potřeba a co
musí obsahovat, nebo zda je pro provoz DNS nutné pouze uvést jednotlivé
zóny v /etc/named.conf.

--
S pozdravem

Zdeněk Drlík, diplomovaný technik