ramdisk s jadrem 2.3.48

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Březen 6 13:00:25 CET 2000

Protoze tohle jadro ma integrovany agppart, chtel bych ho skusit na
bezdiskovych Xserverech. Mam ale problem, ktery jak se zda neni nikde po
svete zatim zjisten, nebo jsem nic nenalezl.

O co jde. Bezdiskove stanice maji samozrejme nektere dynamicky
konfigurovane veci ulozeny na ramdisku, ktery vznika standardne
mke2fs -m0 -q /dev/ram0, tenhle prikaz propbehne v poradku (vraci nulu),
potom se ma vznikly disk mountnout na /tmp, ale neni na nem nalezena
signatura ext2 a tak se mount neprovede. Ani dumpe2fs a debugfs nedokaze
poznat, ze se jedna o formatovany disk. Takze to vypada, ze mke2fs nebezi
korektne. Pritom ale pokud na /dev/ram0 nakopiruju neco dd-ckem a pak to
prectu zpet, tak se to nijak nezmeni, obsah je identicky. A to je mi prave
divne, protoze to ukazuje na to, ze ramdisk jinak funguje.Tak nevim proc
nechodi ten mke2fs, jeste dodam, ze kdyz zakladam partiton na hardisku,
tak je vse OK.

Nezaznamenal jste nekdo neco takoveho?

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Ze zakonu rovnovahy:
    Koho jsi zlehcil, ten ti pritizi.