enviroment

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Pondělí Březen 6 13:05:48 CET 2000

On Mon, Mar 06, 2000 at 07:26:17AM +0100, checkbow wrote:

> jak ji presmeruju ?  v manualu jsem nasel zminku o tom ze se na to da
> pouzit dup2 ale nemam tuseni jak

Prosim vas, prece z teto konference nebudeme delat tutorial do
programovani v C pod UNIXem, bud si o tom kupte nejakou knihu, nebo si
aspon prectete "ucebnice" z http://docs.linux.cz/ - jsou tam i priklady,
dalsi priklady mate u VSECH GPL programu, co se vali na kazdem linuxu ...

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //