Slink a nefunkcni latex

Hroza Pavel pavel.hroza na grupoantolin.es
Pondělí Březen 6 13:27:24 CET 2000

>Minuly vikend jsem si nainstaloval Debian 2.1 CZ/SK (nainstaloval jsem si
to metodou minimalni instalace, ke ktere postupne pridavam >baliky). Chtel
jsem si nainstalovat tetex, takze jsem zvolil baliky tetex-bin, tetex-base,
cstex, cslatex (české neoficialni baliky)
>+dependence co po me chtel. Pri instalaci sice rval, ze generuje format z
rok starych zdrojaku, ale neco probehlo). Pri instalaci napsal >ze tex -ini
latex latex.ini failed a pri pokusu spustit preklad latex->dvi to zarve, ze
I can't  find format file latex.fmt. To same rika o
>cslatexu, pdfcslatexu, cili vseho, co se tyka latexu. Soubor latex.fmt jsem
tam nekde nasel, ale netusim, v jakem adresari se ma
>spravne nachazet (mam pocit, ze je v /usr/lib/texmf/tex/latex/base nebo tak
nejak). Dela to jenom me, nebo to takhle strasilo pri i
>nstalaci vsem? Co s tim?

Prvni navrh byl stahnout nove baliky...ale vzhledem k tomu, ze moje
konektivita je spis zadna nez nejaka, radeji bych jine reseni...urcite to
tady nekdo resil (prinejmensim nejaci Debian Maintainers...)

Diky...
Pavel