Zobrazeni stranky PostScriptu

Pavel Franc pfranc na retia.cz
Pondělí Březen 6 14:15:34 CET 2000

Dobrý den,

potřeboval bych pomocí gs vyrastrovat jednu stránku dokumentu. Jak jsem se
dočetl v manuálu, dá se pomocí přepínačů -dFirstPage a -dLastPage zvolit
rozsah stránek u PDF souboru, pro PostScript však žádná taková volba není,
alespoň jsem ji nenašel. Jedinou možností je export všech stránek do
souborů pojmenovaných podle čísel stránek pomocí -sOutputFile=page%d, to
se mi však nehodí. Představoval bych si něco jako:

	gs -dPage=17 file.ps

Asi by se něco takového dalo udělat pomocí příkazů PostScriptu, ostatně
takhle nějak zřejmě musí být ghostscript ovládán prohlížečem gv a jinými.
V jazyce PostScript se ale nevyznám a z letmých pohledů do dokumentace na
internetu moudrý nejsem. Budu vděčen za nápady, případně za nasměrování k
nějaké srozumitelné dokumentaci.

                                                   Děkuju
                                                 Pavel Franc

Pavel Franc, Retia, a.s., mailto:pfranc na retia.cz   / \ |/
Prazska 341, 53002 Pardubice, tel. 040/68 52 230  ( @// \