miznuci kurzor

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Pondělí Březen 6 16:32:24 CET 2000

On Mon, Mar 06, 2000 at 03:33:36PM +0100, Jan Satko wrote:
> Nevie niekto ako rychlo a jendoducho obnovit blikajuci kurzor ?
> Niekedy ked skocim na nejake switch alebo podobne mi zmizne kurzor.

Nekdy mi pomuze "ls --color=y", nekdy spusteni nejake ncurses aplikace,
ktera to vrati do spravne podoby, vetsinou zabere setterm (parametry
-reset apod ...).  Mrknete do
/usr/src/linux/Documentation/VGA-softcursor.txt - ty echa take zabiraji.

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //