Konfigurace DNS

Igor Kilian igor.kilian na infogas.sk
Pondělí Březen 6 17:20:25 CET 2000

Dňa Po, 06 mar 2000 ste napísali:
> Není mi ale jasná funkce souboru /etc/named.boot. V  literatuře
> (Konfigurace a správa sítí TCP/IP - Craig Hunt) je psáno, že obsahuje
> informace o souborech pro doménovou databázi, tzn. primary, secondary
> aj. Ve zmiňovaném DNS-Howto však o tomto souboru je psáno pouze tolik,
> že jej používá bind verze 4.
> Chci se tedy zeptat, zda tento soubor je pro provoz bind 8 potřeba a co
> musí obsahovat, nebo zda je pro provoz DNS nutné pouze uvést jednotlivé
> zóny v /etc/named.conf.
Je to konfiguracny subor pre bind 4 to znaci ze
named.boot == konfiguracny subor bindu 4
named.conf == konfiguracny subor bindu 8
Pre bind 8 je named.boot nanic. Je dobry jedine na to ze ak niekto ma bind 4 a
chce prejst na bind 8 tak moze pomocou jedneho prikazu previest subor
named.boot na named.conf pravdaze len s funkcnostami co je v bind 4. Ak chce
pouzit vsetky vymozenosti osmicky musi rucne upravit named.conf.

Igor
Ing. Igor KILIAN
InfoGas a.s., Kozia 17
815 37 Bratislava, Slovakia