NAkej systemovy casovac?

Michal Dobes majkl na tesnet.cz
Pondělí Březen 6 17:27:18 CET 2000

stekrtova wrote:

> Tohle by nepomohlo ?
> /usr/src/linux/Documentation/rtc.txt
> /usr/doc/HOWTO/mini/IO-Port-Programming

Pokud jsem pochopil, tak to resi jak to udelat v user space, nikoliv
jak to udelat v kernelu. Klasicke request_irq() na IRQ od casovace
a RTC bude zrejme problem, nebot obe tyto preruseni jsou obsazeny
bez povoleneho sdileni. Jsou jen SA_INTERRUPT bez nastaveneho
priznaku SA_SHIRQ. :-(

	Majkl (majkl na tesnet.cz)