SSL a virtualni obchod

Petr Soucek petr na ryston.cz
Pondělí Březen 6 18:13:56 CET 2000

Leos Urban wrote:

> nainstalovali jsme SSL, uvazujeme o certifikaci. S prekvapenim jsme
> zjistili,
> ze virtualni obchodni domy u nas SSL nepouzivaji (!?!).

:-( je to tak.

> Ja prepokladal, ze pokud napr. chci po nekom cislo karty, tak je to zakladni
> zabezpeceni,
> protoze jinak mi to projde nekodovane pres pulku sveta.
> Nebo jsem mimo?

Podle me mimo jsou ty firmy, co si nechavaji posilat vsechna osobni i
obchodni data zcela nezabezpecena. Dokonce i hesla se posilaji v
otevrene podobe. A jeste nekdy metodou get.

My mame uz 3 roky certifikat od Thawte, a docela si nas proverovali. Ted
ale Thawte byl koupen Verisignem, takze se mozna procedury zmenily.

Zdravi

Petr Soucek