Disk 13 GB

Peter Hanusiak hanusiak na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Pondělí Březen 6 18:25:52 CET 2000

Radek Skokan <skokan na lanprojekt.cz> wrote:
> lilem. Jedine vysledky byly bud "LI" nebo "00 00 00 .............".
> Disk jsem rozdeloval bud fdiskem nebo cfdiskem. Zapisoval jsem na MBR.
> Taky jsem si zkusil vytvorit 8 MB patrition, coz melo byt puvodne /boot
> s jadrem. Stejne to neslo a po bezhlavem experimentovani jsem zkoncil
> tak, ze pocitac bootoval, ale tu 8 MB part. vubec nikdy nemountoval.

No ja Ti nepomozem ale zaujimalo by ma co si vlastne spravil ked Ti najprv
neslo bootovat a potom odrazu islo. Rad by som vedel tu fintu. Pretoze mne
ked pisal tie veci ako LILI a pod. tak vzdy pomohlo to , ze v biose som
detekovanie disku z AUTO zmenil na Manual a zabralo to. Ale pocul som o
pripade kde to nezabralo. Skus popisat ako si to riesil ty.

		DIk

				Hanus