Nieco so Solarisom pre x86

Peter Hanusiak hanusiak na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Pondělí Březen 6 18:42:03 CET 2000

Zdravim,

 ja viem, ze tato otazka sa velmi netyka Linuxu ale uz som skusil vsetko a
nepomohlo. Preto by som sa chcel spytat ako nastavit ne2000 v solarise.

Dosiel som na to, ze treba zmenit /kernel/drv/nei.conf
tam som dal take cosi, ze
name="nei" parent="isa" ioaddr=0x220 intr=10 ;

toto ale papuluje, ze nemam nastavene reg a nie je urcena base address, ale to
je hlupost lebo ak som to spravne pochopil existuju ne2000 a ne2000 plus.
Pricom ne2000 ficia cez iomode a ne2000 plus cez shared memory. No a moja
ne2000 je iomode (pozeral som ci nieco pise v linuxe alebo windowse) s parame-
trami io=0x220 a int=10. Takze vlastne sekcia reg je u mna zbytocna takze nechapem
preco ju hlada, pretoze podla MANu nei pozna prikazy ioaddr intr reg a mode.
Pricom reg nastavuje shared memory a pomocou mode nastavujem ci idem "smmode"
alebo nie. A default je iomode. Takze preco stale hlada reg sekciu.
Hladal som na inete a tam vsetci maju iba shared memory verziu (co ma nezaujima)
alebo maju iomode ale tam to iba spomenu , ze treba nastavit ioaddr a int a uz
to ide. Lenze mne to nejde. Na tom solarise je to velmi zle zdokumentovane.
Ziaden example. Skuste mi poslat aspon ako ma vyzerat taky konfigurak pre
sietovku aj ked to nebude ne2000.

		DIk

			Hanus